Aysenur01 Lğtfen doktoruna soran birisi yazsın yanlara yatmaktan istemsizce sabah bacaklarımı ve karnımı kasarak gerindim ağrım filan Yok ama çok endişeleniyorum bilenler tecrübeliler yazsın lğtfen
Nursen21 Aysenur01 valla bizdede durumlar aynı aöa hiç dert edesim yokherşeye de birşey mi oldu dersem ohooo işi zor bu bebeğin
Edssm Gerinmek tehlikeli. bişey olmaz bi daha yapma Ben yapmadığım için titriyorum sen düşün😂 Doğumdan sonra her dakika gerincem😂
busrakorayeymen 37.haftadayim allaha sukur hic bisey olmadi😊 takilmayin en ufk detaylara herseyden korkarak 9 ay bitmez
BrnSzr Ben de yeni yeni yan yatmaya başladım. Aynı şekilde fırsatını bulduğum dk gerinesim geliyor . Hiç de sevmem yan yatmayı yüz yukarı kolum alnımda uyurum .