Eda1254 çok ayakta durursam aşağı doğru çöküyor oturuyor resmen çok sertlestiriyor karnımı benim nefes darligim çok oluyordu doktor diyaframa baskı yapıyor o da ciğerlere dedi sürekli esneme ihtyaci duyuyordum ama geçti ben bide gün içinde sola çok uzanıyorum dinlendiriyorm karnımı onun haricinde ya yüzmeye gidiyorum denize ya yürüyorum hareketliyim hareket etmedigm gün karnimda demirle var gibi hissediyorum bilmiyorum hangisi daha iyi kötü iki bebeğim de makat ama görümcem.falan şey demişti son aylar iyice kafasını bastırıyordu ayaklarımı açıp yürüyordum çok baskı yapiyordu falan öyle şeyler yaşamadım yani ama sanırım doğru dusununce bizimkisi daha zor sana tavsiyem magnezyum ihmal etme yürüyüş yap tempolu ve bol bol kendini dinlendir 🤗