2bebekliii Merhaba 5 ayım bitti ve kaç gündür bebeği Altan hissediyorum orda hareket ediyor ve sancı veriyor zararlı mı acaba bildiğiniz doğum kanalına inmiş gibi asagıda hissediyorum
Maviss718 2bebekliii benimde aynı 30. Haftamdayım vajinamın üstünde pıtpı diye hareket ediyo bişeyler nabız atar gibi normalmi acabaa
Alparslanyigit19 2bebekliii bende bir kaç gün önce alttan hissettim kasık bölgemde hissediyordum sertleşiyor kontrole gittiğimde doktora danışcam bilgisi olanlara yazarsa bizde bilgileniriz
Meltemm21 2bebekliii 25 haftalık hamileyim 18. Haftadan beri öyle hissediyorum doktorum normal olduğunu bebek büyüdükçe rahmi baskıladığını söylemişti
Burcu-2634 2bebekliii plesanta aşağıda olabilir mi benim plesanta aşağıda hareket ettikçe resmen ucunda hissediyorum 🙂
Damyavuz 2bebekliii yarın 18 haftalık olacağız bende hep öyle hissediyorum. Kızlarım da böyle değildi bu bebiş erkek ve sol kasığım vajinamın üstü baskı hissediyorum doktora soracağım bende
denizleo09 2bebekliii ben 6.ayi yarıladım benimde çok alttan vuruyor bazen gece yatarken Allah korusun tamam şimdi çıkacak herhalde diyorum. Doktor normal olduğunu söyledi ama yine de sormak lazım tabi
Eliyuss 2bebekliii ayakları asagidaysa eğer olabilir . Benim kafası aşağıda şuan bende aşağıda hissediyorum yani . Normal olduğunu söyledi doktor . Acılı sancı yoksa sorun yapmayin 🙂