Helbestt bnimde 5 -6 gün önce nişanım geldi salı günüde alttan oldum 2 gün bulaş şeklinde kanadı muayene den sonra geçti geçer merak etmeyin, anormal bi kanama olsa bilirsiniz zaten kırmızı fazla bi kanamanız olursa sıkıntı, bebek hareketleri önemli , doğum başlar mı bilemiyorum herkesin süreci farklı kaç gün oldu hafif açılma olmasına rağmen benim başlamadı, sizin en azından sancınızda varmış