Reina ikisini de özelde aynı doktorda yaptım pişman mıyım asla yine olsa yine yaparım ilki planliydi doğum paketi falan yapmıştık ikinci sürpriz oldu başka bı özel hastanede takipliydim doktoruma rapor veriyoduk ama ,esimsordu nerde istersin sen dogurcan nasılsa dedi ücretinde biraZ sıkışuriz nasıl yapicaz falan derken biraz doktorymuzla görüştük indirim istedik üç beş yardımcı oldu aynı doktorda yaptım doğumumu doğumdan bir iki ay önce ziyarete gidip konuştuk doğuma beni kabul edermisiniz dedim tabiki siz benim yavrularımsiniz dedi esimla bana kontrollere de gelseydiniz ücrette yardımcı olurdum ben size dedi ikincide biraz takipli olduğum hastanede ücretler konusu da sorun yasiyoduk rabbim gönlüme göre verdi şükür 🥰♥️