Biannebibebe Kızlar gaziosmanpaşada oturuyorum parka yürüyüşe falan gideceğiniz zaman nerelere gidiyosunuz evimin etrafında adam akıllı bi tane park yok hepsi çok pis ve kötü var mı güzel bildiğiniz yerler