50 gr gebelik şekerinde 147 çıkmıştı değerim o yüzden 75 gr istenilmişti yüksek geldiği için dikkat ettim o hafta içinde yediklerime bugünkü 75 gr da değerlerim düşük çıktı doktorum aslında normal yemene devam etmen gerekirdi demişti şimdi şekerim var mı yok mu aklım karıştı benim de sizin böyle bir durum başına gelen var mı?