Her dışarı çıkmanızda sirke sıkın çıplak vücudunuza gerçekten çok işe yarıyor
Benim eşimde evlenmeden önce kronikleşmişti tabi ben uyuz ne bilmiyorum bana da bulaştı evlendikten sonra
Kıyafetleri günlük yıkadım günlük nevresimler falan serdim tekrar yıkadım
Ve ütüledim yıkadığım çamaşır ve nevresimleri bu süreçte birbirimizde ayrı uyuyorduk yastıklarda alez artı nevresim vardı
Ve dediğim gibi her dışarı çıkmamızda ayak parmak uçlarından kollarımıza kadar bi sprey şişesine sirke katıp püskürtüyorduk
3 gün içinde kurtulduk çok şükür