Kubraaa04 teachermomyy23 tedavi olmadım o ay ilk kez klomen uygulanacaktı ama ben hamile kaldım sadece folik asite devam ettim ve 2 at üst üste birer hafta soğan suyu içtim. Şuan 6 haftalık hamileyim ama kan uyuşmazlığından vücudum antikor üretmiş çok riskli gruptayım bana da dua edin lütfen
teachermomyy23 Kubraaa04 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin evladını canım hayırlı haberler alırsın inşallah 🙏🌸
ss34 teachermomyy23 merhaba tüpünüzün tıkalı olmasının bir belirtisi var mıydı gebelik oluşmaması dışında? Ben de çektireceğim de merak ediyorum, 1 yıldır gebe kalamadım
teachermomyy23 ss34 ben gebe kaldım ama dış gebelikti iğneyle sonlandırıldı.Sonra doktorum hsg çektirmemi söyledi öyle öğrendim sağ tüpümün tıkalı olduğunu
Mervekorkmzz rahim filmi çektirdm ikiside kapalıydı sağ kapalı sol açık. Hemen 1 ay sonra hamile kaldım şuan 22 haftalık olduk