sebnemseker Kızlar herkese merhaba💕 5 haftalık hamile oldugumu ögrendim ama günlerdir karın agrısı ve siskinlik cekiyorum gaz sancısı mı bilmiyorum sanki 5 aylık hamile gibiyim. Normal mi ve ne yapsam iyi gelir lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi 😊
Esrakzly sebnemseker gaz ve bağırsakların işleyişi degisiyormus karin 4 aydan sonra cikiyormus ama şuan 4 aylik gibiyim bende 7 haftalik hamileyim
sebnemseker @simsekkiz8 bende aynı durumdayım ve istemdısı karnımı icime cekiyorum artık psikolojik napcaz bilmiyorum😂
SM5534 sebnemseker merak etme canım bende öyleydim kilomda var suan 12. Haftaya gidiyorum ama 4,5 aylık gibiyim sağlıkla alalım kucağımıza inşallah gerisi geçer 🥰🙏
sebnemseker @SM5534 cok tesekkür ederim inşallah tüm anne adayları olarak hepimiz sag salim kucagımıza alırız💕
merimiri sebnemseker gaz muhtemelen çünkü bebek çok çok küçük karnınız çıkmamıştır bende de olmuştu insan 5 aylık gibi görüyor kendini aynada ☺️
Ergul1 Bende 5 haftalık hamileyim aynı durum bende de var aşırı karın ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum 🤦🏻♀️
sebnemseker @merimiri evet aynı durumdayım umarım ilerleyen haftalarda birazda olsa düzelir tesekkür ederim ☺️💕