Emine0602 Ankara’da gidip de memnun kaldığınız ilgili temiz ve yenidoğan yoğun bakım ünitesi olan özel hastane ve doktor var mı ?
Caglab Emine0602 Bayındır Söğütözü Levent Alaybeyoğlu’na gitmiştim ilk hamileliğimde. Hem hastaneden hem doktordan çok memnun kalmıştım. Şimdi İzmir’de daha lüks bir hastaneye ve çok tanınan bir doktora gitmeme rağmen o kadar memnun değilim.
Enfal_06 Emine0602 koru Sincan hastanesi Yenidoğan yoğun bakımi var diye biliyorum koru hastanelerinin genelinde var yenidoğan yoğun bakım ünitesi
Elifsari12345 Fatma yazıcı yılmaz özel klinig var koru ve tobbla anlaşmalı ben gidiyorum memnunum Bayındır hastanesi nuri danışman var ilkinde ona gitmiştim ondan da memnundum
Dlnoz Liv hospital hastanesi en iyiler arasında doktorları da iyi brn özgül kafadar hocaya gidiyorum çok memnunum.
cnsklkn Batıkent Medical Park burcu kısa ya gidiyorum. Mart ayında doğum paketi aldık. Hastaneden de doktorumdan da çok memnunum.
maman-es Ortadoğuda Hande hanımın adını çok duyuyorum sanırım bende ona gitcem 🤷🏻♀️ bir de duru tıp merkezi Ayşe Behiye hanım
Melisa2907 maman-es kesinlikle duru tıpı önermiyorum. Tamamiyle para odaklı çalışan bir özel hastane. Hasta sağlığı ve psikolojisini hiçe sayıyorlar.
maman-es Melisa2907 Aa burda o kadar çok kişi duydum ki memnun olan, aklımda yer etmişti. Siz ne yaşadınız orayla ?
Melisa2907 maman-es ultrason için gitmiştik eşim bebeği çok görmek istediği için, renkli ultrason demişlerdi. Bebek görünür pozisyonda değil dediler ultrason fotoğrafına bile ek ücret talep ettiler. Tabiki yinede tercih size ait. 🙏🏻
ellifccetin Emine0602 Sincan Koruya gidiyorum doğum paketi aldım şu an için çok memnunum memnun olanda çok kişi duymuştum o yüzden bu hastaneyi tercih ettim
Elbu ellifccetin bende orada doğum yaptım 4 sene önce kızımı Ali Koray bayramogluydu doktorum sizinkisi kim acaba
Emine0602 Destek olan herkese çok teşekkür ederim 🙏 doktor ve hastane belirlemek en önemli aşama sanırım kafam derya deniz durumda 😅
Dlnoz Emine0602 sana yakınlığına bakarak fiyatlarını sorup sana uygun olan bir hastaneyi seçebilirsin bence
Emine0602 Dlnoz ilk çocuğumda çukurambar koruda doğum yapmıştım o zaman çok memnun kalmıştım ama şuan orayı çok iyi duymadım o yüzden yeni bir hastane araştırıyorum. Evime yakın devlet hastanesine gidiyorum ancak özele geçmeyi düşünüyorum