Blgtnhn Devlet hastanesinde.sezeryan olmaktan korkuyorum 2.dogumum olacak fakat ilki ozeldeydi suanda dogum ucretleri cok pahali aralarimda cok fark varmi deneyimi olanlar paylasabilirmi sanci cok oluyormu
Mine-tayfun Blgtnhn hastaneden hastaneye değişiyor araştırın doğum yapacağınız hastaneyi ben özelde doğum yapmış gibiydim hiç devlette olduğumu hissetmedim
zkytkn21 Benim de bi hafta sonra 2.sezeyan. Devlette olucak . Devlette olması korkutuyor beni . Ebeler ve hemşireler çok sert konuşup tepki veriyorlar . Hiç yardımcı olmuyorlar . Nasıl geçicek hiç bir fikrim yok