amine4444 internette net bilgi yazar ama benim bildiğimce genelde akşam üstü baslayip geceye kadar süren ağlamaları oluyor koliklerin gazdan kaynaklı
Yegenimde bu şekildeydi tabi o zamanlar bilmediğimizden birşeyi var saniyorduk oysa çocuk kolikmis 4 de bir başlardı ağlamaya 11 e kadar ağlardı gazdan yavrum