Ece5454 Arkadaşlar iğneyi soktuğum yer beze olmuş ilacı çok zor verdim yavaş yavaş verdim, çıkarırken de zor çıktı ilacın bi kısmı dışarı geldi hatta. Beze olduğu için ilaç yayılır mı içeri de?
cLearQueen Ece5454 bende de beze olmustu. Bugun doktora gittim ilac verdi bezeler dagilsin diye. Bezenin olmadigi yerden vurmak lazimmis igneyi mesela benim gobekte ben yarindan itibaren koldan vurcam
cLearQueen Ece5454 yarindan itibaren dikkat edersin canım bisey olmaz korkma ama doktoruna sor tabiki
Yellowhazal Muhtemelen hep aynı veya yakın yerlerden yaptınız iğneyi. Geçen hafta bende de öyle olmuştu şiş yerler dokununca acıyordu aile hekiminin gösterdiği farklı noktalara vurmaya başladım 3-4 gün içinde geçti
Ece5454 Yellowhazal ilk kez böyle bi şey geldi başıma 33. Haftadayım. İlaç işe yaradı mı acaba o konuda araftayım
Yellowhazal Ece5454 Bunu bende sormuştum sorun olmaz dediler ilaç dağılmamış gibi gelmişti bana ama doktor sorun olmayacağını söyledi o bezelerin deri altındaki hasardan dolayı olduğunu söyledi farklı yerlere yapın