31+3 günlüğüz kelebeğim ile.Bugün kontrolümüz vardı. Gebelik şekeri yüzünden maalesef diyetteyim ve 4 kilo vermişim. Ama bebeğim kilo almış ve şekerden dedi doktorumuz.Kilosu 2050 gram ,boyu 38 cm.2 hafta önden gidiyor dedi ve haftaya nst için tekrar çağırdı. Acaba kilosu çok mu fazla 🤔