Doli hamileliğimin başında bana da oldu. Kahvaltıda bile canım çekiyordu. Özellikle akşamları yemekten sonra, yatmadan önce mutlaka içiyordum biraz biraz. 3. Aydan sonra bir daha canım çekmedi. Hatta şu an içilmemiş bir şişe şalgam var dolapta😅 aklıma bile gelmiyor