UykusuzAnne 3.trimester kabus gibi geçiyor resmen. Kendi kendime nazar ettim çok iyi çok güzel derken şimdi bel ağrıları erken doğum riski çatı ağrıları iğneler mide yanmaları nefes darlığı burun tıkanması 😣😣😣😣 Ama en siniri nefes alamamak. Serum fizyolojiktir tuzlu sudur falan hicbir halt etmiyor. Yok mu çözüm Allah aşkına 😥😥
dulna2019 UykusuzAnne butun gece bu yuzden dondum durdum 😭 terleyince aciliyor bu sefer de sicaklamaktan uyuyamiyorum. gercek nane yagi alip onu deneyecegim pazartesi gunu. her gecem boyle kabus gibi
Sevdagkm93 UykusuzAnne canim cok gecmis oksun rabbim sifa versin ins ben ilik suyla yikadigimda biraz olsun rahatliyordum yoksa nefes alamicak gibi oluyodum bu arada nasilsin naptin hastane masraflarini oduceklermi kaynanan gil
Tugsem81 UykusuzAnne ay cnm gecmıs olsun burun tıkanıklıgı ve bek agrısı bendede var bende 15 haftalıgım ozellıkle sıvak ortamlarda ve gece yatarken zorluyor☹️☹️
arbustoo dulna2019 ilac kullanmak istemiyorum bu yuzden biraz olsun rahatlatan burun bantlarindan kullaniyorum iki aydir nefes problemim yok cok sukur son donemlerde.
UykusuzAnne Sevdagkm93 Daha belli değil kuzum oturup konuşmadık. Şanslarına da hastane 2.400 den 3.100 olmuş 😁
Hamdos UykusuzAnne valla ben bagimlisi olmustum burun spreyini. Ama sonra gecti cok sukur ama allah onu icat edenden razi olsun dedim cokk hemen cozum ama sorun bagimlilik yapiyor valla 3 aya yakın onsuz nefes alamadım
FatmaBayatCotu Hamdos merhaba hangi burun spreyini kullanıyorsunuz bende o olmadan nefes alamıyorum ama eczane Doğumdan sonra da alışkanlık yapar hep kullanmanız gerekebilir dedi sizin sprey hangisinden
UykusuzAnne Hamdos Burun spreyi zararlı diyorlar işte yoksa ben de sürekli kullanıcam başka türlü açılmıyor 😐😐
Hamdos UykusuzAnne valla cok kulandım 3 ay boyunca hergun bebege zararrı yok sadece sende bagımlılık yapar ama gectı bende
Mervebuglemsura UykusuzAnne burun tıkanıklığı için yatarken bir sogani 4e bolup basucunuza koyarsanız burnunuzu açıyor. Biraz kötü kokuyor ama idare edin🤗
bsebse Gece yatarken tuz lambasiini yakiyorum ve kafam biraz yukarda uyuyorum. O sekikde rahatladim. Genel olarak ustumu de ortmuyorum aciyorum cok terliyorum cunku.