Karnım vajinam ve belim ara ara sancı giriyor hastaneye gitmeliyim miyim emin olamadım bi ( eşim gece vardiyasında 4 yaşındaki oğlum uyuyor) sizce normal mi bu sancı çikolata kistim var doktor ara ara kanama ve sancı yapabilir demişti ondan mı değil mi bilmiyorum