neslsah-1
Ben serklajl gebeyim, malesef kasılmalar daha sık oluyor, anladım kadarıyla Türkiyede doktorlar kasılmayı önlemek için ilaç veriyor ( adalat, nidicard falan) benim doktorum magnezyum ve ağrı kesici önerdi sadece oda rahmin ağrı olmayınca kasılmamasıyla bir bağlantısı varmış. Kasılmalarda rahim kısalığını daha kısaltığı için. Şimdilik bu haftalara geldik çok şükür inşallah daha en az 5-6 hafta dayana biliriz