Ben ilk kızımda spinal sezeryan oldum aşırı ödemim vardı spinali zor yapmalarına rağmen dayanılmaz bir acı asla değildi . Uyuşma çok hızlı oluyor. Sonrasında hiç bir şey hissetmiyosnz asla korkmayın önceden sizi panik görürlerse sakinleştirici veriyorlar. Yada ameliyatın devamını yarı uyur halde geçiyor. Ameliyattan çıkınca bir süre ağrı sızı olmuyor hafif titreme oluyor. Sonrasında ağrınız olursa iğne yapılıyor. Asla korkacak bir şey yok