mhrmom bende geçen sene temmuz da boş gebelikten düşük yaptım , 10. Haftaya kadar bekledim ama kese 5. Haftada kalmıştı içide boştu 11. Haftada evde düşük yaptım, siz yine başka gidebileceğiniz bi doktor varsa ona gidin bazen hastanedende olabiliyo insAllah hakkınızda hayırlısı olur ❤️