Silacavdar Kızlar bugün 32 haftama girdim ve doğum iznine çıktım ancak bu doğum parası nasıl oluyor ? Ben şimdi doğuma kadar maaş almayacak mıyım? Rapor parasıyla doğum parası farklı mı yardımcı olur musunuz
poyrazege1503 Silacavdar arkadaşım yeni doğum yaptı 32. Haftasında ayrıldı bütün parasını dogum sonrasinda aldı. Bir diğer arkadaşım izne ayrıldıktan 1 ay sonra para yatti kalanı doğumdan sonra yatti süreç nasıl işliyor neye gore işliyor bilmiyorum aslında sigortayi aramak en doğrusu
Glchan_34 @Silacavdar işveren raporu SGK ya bildiriyor maaş almıyorsunuz işveren tarafından sigortanız yatıyor 4 ay sonrasında brüt maaşın 3 te 2 si SGK tarafından hesabınıza yatırılıyor ama para yatması ne zaman yatacağı belli olmuyor ikiye dörde bölünebilir veya tek seferde de yatabilir bugün SGK yi aradım bağlı olduğunuz birimin yoğunluğuna bağlı dendi
Glchan_34 @Silacavdar işveren eğer senin mağdur olmanı istemzse verebilir ama inisiyatif meselesi genelde patronlar benden para çıkmasın der