Sedagonul Kızlar merhaba ben 16.haftalık hamileyim şu zamana kadar doktor hiçbir vitamin ilaç vs yazmadı acaba siz kan ilacı felan kullanıyor musunuz
myavocado Sedagonul ilk haflatalarda folat içeren multivitamin başlanmıştı hemen benim, 14. Haftadan sonra multivitamin değişti, 16. haftalarda demir ilacı, 22′den sonra da magnezyum, çinko, kalsiyum d vitmaini eklendi hala kullanıyorum 35. haftam
BeyzaGnes12 Sedagonul genelde 4 aydan sonra ki kontrol de takviye başlıyorlar… Ben 14 te omega 3 ve kan ilacına başlamıştım 25 te magnezyum başladı
gayesblog Sedagonul Gebelikten 3 ay önce folik asite başladık. Hala devam ediyoruz. 12.haftadan itibaren demir ve d vitamini eklendi. 20.haftadan sonra da magnezyum içmemi uygun gördü doktorum.
Barbie77 Gebeliğimi öğrendiğimde folik asite başladık. 12. Haftadan sonra demir ilacı, d vitamini ve multivitamine başladım. Doktor nasıl hiçbir şey vermedi size
myavocado Drfatma osteocare ismi MAG, çinko, kalsiyum ve dvit hepsi içinde tek takviye. Buna da multivitamin deniyor mu bilmiyorum ya da multimineral mi demek lazım 😅
Drfatma myavocado mineral de var vitamin de ben de bilemedim 😅 benim doktorum da dvit damla kullanabilirsin dedi ama kullanmadım niye bilmiyorum