arnka_mommy Bebeğe zarar verme durumu yok. Eğer öyle olsaydı yaptıran herkesin bebeğinde bir problem olurdu. Ben de yaptırdım. Hiçbir şey olmadı, her şey yolunda gidiyor. Bebeğimin gelişimi gayet iyi şu anda. Canan Karataya hâlâ nasıl itibar ediliyor bilmiyorum. Kadının profesörlüğü elinden alındı bu saçma yönlendirmeleri yüzünden. Bütün doktorlar yanlis biliyor, bir tek o doğru biliyor koca memlekette sanki. Mantıklı düşünün. Hiçbir doktorun bebegimizle bir garezi yok. Endiselenmeyin yok yere. Sağlıkla gelsin bebeğiniz. ☺️