Lavinia96 Neferut neden oluyor bilmiyorum ama hamileliğimde benimde oluyordu. Baya da canımı yakıyordu
Aylaa123 Neferut bebek göbeğe doğru çıkmaya başlıyor rahim orays doğru genişliyor bunun için ara ara batma ve ağrı oluyor
Neferut Lavinia96 evet sanki göbeğimde iğne var da her dakika batıyor gibi baya canımı yakıyor bi 5 dakika da geçmiyor
Zzehraa76 Neferut bnm yeni hamileliğimi öğrendiğimde vardı hayatım da öyle ağrı görmedim gece uyuyamıyordum falan doktor gttm enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi on gün ilaç kullandım hafifleyerek geçti
Neferut Zzehraa76 yeni idrar tahlili verdim enfeksiyon da görünmüyor dediğin gibi çok ağrıyor cidden inşallah kurtulurum ben de bu ağrıdan 🥹 aminnn isteyen herkes sağlıkla kucağına alsın Allah herkese nasip etsin çok teşekkür ederim canım ♥️
Neferut Aylaa123 ya evet haklı olabilirsiniz çünkü son kontrole gittiğimde doktor bebek yukarıya doğru çıkmaya başlamış demişti. Ondan olabilir gerçekten teşekkür ederim geçici bir durum o zaman bu
Aylaa123 Neferut evet geçiyor. Doktorum bana öyle söyledi aynı haftalarda benimde göbek deliği ağrım vardı