Sibel2334 Kızlar 13 gün adetim gecikti bugün gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı nasl yükleyeceğim bakarmısınz
Mervealya1992 Sibel2334 sol üstte 3 çizgi var oraya tıklayın resım yükle diyin sonra resmi yukleyip cıkan lınkı kopyala bueaya ypıştır
Fatma96 Sibel2334 bende pikoluyum adete yakın yumurtlama oldu demekki ama çizgi var evet 🥹🤲🏻 bi kan verirsin garanti olsun
zeynep_88 Sibel2334 o çizgi hamilelik hormonu ile çalışıyor sadece. O yüzden hamile olma ihtimaliniz çok yüksek hayırlı olsun şimdiden
Yorgunanneeem Sibel2334 gözüküyor ikinci çizgi hayırlı olsun polikistik over mi vardi sizde ilk cocugunuz mu ve kaç aydır deniyordunuz ???
Ecem0707 Sibel2334 bende pocs var tedavi sürecindeyim doktorum doğal tedavi verdi iki üç gün önce bende erken gebelik testi yaptım aynı şekilde çıktı kan felan vermeye gitmedim doktorum gel bakalım dedi haftaya gideceğim
Sibel2334 Serapatlas teşekkür edrm lütfen dua edin bana geçen ay aşılama yapmstm tutmdi bu ay gecikmem oldu Insallh hamileymdr 3,5 yıllık hamileym ne olur dua edin
Papatyacicegi Sibel2334 geç döllenme olmuştur o yüzden silik çıkmıştır var inşallah hayırlıysa gidip kan ver ❤️🤰🏻
Kumsalkya Sibel2334 merhaba hamilelikte sigara kullanan varmı içmeden duramıyorum oyuzden bi sohbet edelim dedim güzeller
Fatmaacylnn Sibel2334 ederim tabi ki 💕hayırlı haberler alırsınız inşallah 🥰 güzel haberlerinizi bekliyor olcam burda 🥰
Sibel2334 minismom amin tabiki haber vercm rabbim hepimize nasip eylesin her zaman dua ediyorum anne olmak için çabalayan hiçbir annenin kucağı boş kalmasin diye rabbim bu sewinci hepimize yaşatsın inşallah 🤲🏻🥰