Ozgis1s benimde 38 haftaligmda suyunun azaldığını söyledi doktorum normal doğum düşünüyorum istersen sezeryan yapalm dedi ben biraz daha beklemek istiyorum dedm maceraya gerek yok bence dedi ama yine sen blirsn normal doğum istiyorum sezeryandan çok korkuyorum ama hayrlısi neyse o olsun diyorum acilmada yok 🙏dualarınıza talibim