Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim başından beri omepa vm kullanıyorum aç karna içince baş dönmesi bulantı yapıyor. Tok içince de sanki ağır geliyor bir kaç kere tok içmeme rağmen göz kararması baş dönmesi içim böyle bayılır gibi oldu bugünde yaşadım iyiyken ilacı içtikten sonra güçsüz düştüm yaşayan var mı sizce ağır mı geliyor ilaç