Selam kızlar. 4.5 yıllık evliyim. Çocuk yapmaya yeni karar verdik. Ovuslasyon sürecimde birliktelik yaşadık. 21 temmuz ilkiydi. Reglime 5 gün var. 2-3 gündür bitmek bilmeyen bir açlık yaşıyorum. Ama bi anda yemek istediğim şeyden soğuyadabiliyorum. Belki psikolojiktir, çünkü bu şekilde bir belirti için çok erken diye düşünüyorum. Bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu acaba