e0d0a0 Merhabalar bugün bi gebelik testi yaptım ilk çizgi çok silik ikinci çizgiyi yine göremedim acaba test mi bozuk çünkü daha önce yaptığımda ilk çizgi çok koyu olurdu var mı bilgisi olan