yesim1905 Merhaba 37+2 deyim bebeğim hala dönmedi ve ayaklarını baya baya asagıda hissediyorum artık benim gibi olan var mı aranızda
Zeh-ra Bende 31 haftayım dönmedi ama son ana kadar dönme ihtimali varmış. YouTube de video var o hareketi yapanlar bebek dönüyor diye yazmıştı hem burada hem orda ki yorumlarda. Onlara bi bakabilirsin
Semihaoyku 32 haftayiz benmde makat geliş ayaklr kasigma bı vuruyo canımı çok acityo sizlatiyo 33 te kontrol var bakalım
yesim1905 Mervebltrk ayaklarını çok fazla hissediyor musunuz peki şuan birde kasık taraflarında Baskı ve ağrı oluyor mu