Selda_66 bende yaptırdım tetanoz aşısı normalde de ağrılı geçirilen bir aşı o yüzden ben sağ kolumdan oldum. Soluma rahat yattım. 2 günde geçti. Çok ağrırsa buz koyabilirsin rahatlatıyor. Birde aşı olduğunuzda 2 gün duş almayın su değmesin. Geçecektir merak etme :)