startown Merhaba bende Necla hanım takipliyim kendisi normal doğum yanlısı öyle dediyse tekrar sormanızı öneririm herşeyi cevaplayan sakin bir doktor . Arkadaşım doğum yaptı sezeryandı ne doğumhaneye nede ameliyathaneye baba dahil kimseyi almıyorlar . Yalnız normal doğum olacaksa vip oda dedikleri oda var kalacağınız odada doğum yapıyorsunuz 1 kişi girebiliyor doğum + oda ücreti