xazall ben de uzun zamandır nefes darligi çekiyorum ve nabzim ayağa kalktığım an yükseliyor. Tansiyonum normal kilom az. Doktor sıkıntı yok dedi en son tiroidlerine bakalım tekrar dedi sonuç bekliyorum. Olmadı kardoyolojiye yonlendiricekmis bekliyorum..