Ehira Gebelikte bu yağları kullanabiliyormuyuz? Gebelik alerjisi için denemek istiyorum. Bilgisi olan kullananların yardımına ihtiyacım var. Çok kaşınıyorum ve rahatsız ediyor bu durum beni ..
myavocado Ehira sarı kantaron yağının gebelikte önerilmediğini bu forumda biri söylemişti, onun üzerine biraz araştırdım çok dayanak bulamadım ama sakıncalı diyenler var, ben kullanmadım o yüzden. Ama lavanta hakkında hiç bilgim yok 🤷
zkytkn21 Bol bol vazelin sürün . Bebek yağını çok kullandım ama bebek yağı daha çok kaşındırdı beni . En güzeli normal bir vazelin ve nemlendirici
Ehira zkytkn21 vücudumda iyice yayılmaya başladı ve beni baya zorluyor. Diken batar gb bazen bir his oluşmaya başları kaşıntıdan başka. Deniyeceğim çok sağolun, inş etkili olur 🌸
zkytkn21 Ehira gece yatağa yatarken oluyor çoğunlukla . Yatakla temas ettiğiniz için . Geniş sizi göbeğinizi sıkmayacak şeyler giyin onun da çok etkisi oluyor maalesef . Avuç içinizde bacaklarınızda varsa doktora gidin hemen
Ehira zkytkn21 avuç içimde yokta bacaklarımda var. Kollarımdan sonra orada başladı. Bacaklarımıda söyledim ama ciğerle alakalı mı diye tahlil yaptılar temiz çıkınca uyuz tahlili yaptırmamı istediler 🙈o da negatife çıkınca sadece bir krem verdi. Yalnız verdiği kremde bebeğe zararlı olabilecek birşey diye kullanmak istemiyorum. Zaten kendide uyardı zararlı olduğunu söyledi verirkende. Bende kremi kullanmaktansa kendimce çözüm yolları arıyorum ..
zkytkn21 Çok geçmiş olsun . Dediğim gibi en iyisi vazelin yağlı falan ama bi o kesiyor . Üstüne de normal bir nemlendirici kullanıp nemi hapsedin . Son aya kadar kaşınacaksınız maalesef