dilekercn 3 gunluk olduk cocuk doktoru vajinadan akinti gelebilir kanli gibide olabilir demisti diye hatirliyorum ama yinede simdi emin olamadim bilgisi olan varmi 2 damla pembemsi bi akintisi ollmus kizimin
Gozdeerdem dilekercn normal olduğunu biliyorum canım benimde kızım var. Yaşamadım ama doktorumuz bizede olabilir dedi. Annenin hormonlarini aldigi için olabiliyormus sanırım. Öyle bir açıklaması vardır.
tazecikanneee dilekercn canım pembemsi dediğin bezinde turuncu pembeye yakın damla damla gördüysen ürat kristalidir onlar bebek yeterli beslenemedğinde olur muhtemelen senin gördüğün Diye düşünüyorum