Mervecimmm Ben 7+4 haftalık gebeyim.İlk doğumumu Koru Hastanesinde yapmıştım çok memnun kalmıştım ancak Koru sgk ile olan anlaşmasını bitirmiş. O yüzden yeni bir hastane arayışındayım.Polatlıda yaşadığım için çok iç taraflardaki hastaneleri tercih etmeyi düşünmüyorum ayrıca yeni doğan yoğun bakımı olması da benim için çok önemli. Önerilerinizi bekliyorum
Gkdkssjsjs Mervecimmm Lokman hekim etlik te doğum paketi yaptırdım yeni önerdiler bana şuan 6. Aya girmek üzereyim Sabiha hoca dayım bakalım şuana kadar güzel gidiyor
0668 Mervecimmm bende polatlida oturuyorum daha doğrusu yeni taşındık iyi bir doktor yokmu acaba özelde falan bildiğiniz fiyat bilginiz falann varmi
rabiay14 Mervecimmm Ben de polatlılıyım ama kırıkkalede yaşıyorum şu anda, burası da özel hastane konusunda polatlıdan çok farklı değil o sebepten Ankara da bi hastane arayışındayım medicalpark ı araştıracağım, zahide hoca hala koruda mı acaba biliyo musunuz
Zelihapekr Ben de aynı şeyi yaşadım. Şimdilik sincan lokman hekime gidiyorum meryem hocaya. Ama o da ayrılacakmış hastaneden. Doktor değiştiricem galiba.
Duru2023 Zelihapekr aaa Zeliha . Bende Meryem hocadan alacaktım paket. Dediler pazartesiden sonra diğer şubede başlayacakmis akay şubesi. Sen şuan kaç haftaliksin. Bide bana dediler takipli hastalarinin doğumunu gerçekleştirecek diye. Sen ne olcaksin ?
Mervecimmm Zelihapekr medical park ile görüştüm sanırım orayı tercih edecem. Gülenay hanım varmış orda onunla ilgili bilginiz var mı
Kalbiminsevinciii Zelihapekr merhaba, lokman hekim Sincanın doğum ücretini ve muayene ücretini biliyor musunuz?
Zelihapekr Duru2023 baştan beri ona gidiyorum eğer kabul ederse akayda devam ederim ona. Özgül hoca da iyi bi doktormuş ama meryem hocayla kanımız ısınmıştı. Eşimle görüşeyim o zaman akay uzak biraz ama arabayla gidip gelinir.
Zelihapekr Mervecimmm bilgim yok. Benim sigorta medical parkta geçerli değil maalesef. O yüzden gidemiyorum.
Mervecimmm Duru2023 suratsız değil de ciddi bir insan olduğunu çok duydum. Ben de çok samimi birisi sayılmam aslında 😁 ilk gebeliğim biraz riskli geçtiği için bana bilgi ve tecrübesi sağlam olan bir hekim lazım.
Mervecimmm 0668 bu benim polatlıda geçirdiğim 2. Gebeliğim olacak. İlkinde de burdaki hiçbir doktora gitmedim bunda da gitmeyi düşünmüyorum. O yüzden çok da bi bilgim yok açıkçası ama şifa’da ayşegül hanım vardı 3 sene önce şimdi can hastanesine geçmiş olabilir emin değilim onun adını duydum bir kaç kişiden ben de bir kez muayeneye gitmiştim doğumdan sonra. Ama iyidir ya da değildir diyemem bir tecrübem yok çünkü. Devlet hastanesinde de bir kaç kez damla hanıma kontrole gittim bebeğin kalp atışını duyana kadar oldukça pozitif ve güler yüzlü bir kadın. Aslında polatlı devlet hastanesindeki tüm kadın doğumcular öyle. Anne-bebek dostu hastane seçilmiş zaten.
Mervecimmm 0668 hayır. İlk doğumumu Ankara Çukurambar Koru hastanesinde yaptım. 2.içşn ise bugün Ankara Medical Park Hastanesi Batıkent şubesinden doğum paketi aldım. Doğumj da orda yapacam inşallah.
0668 Mervecimmm anladım teşekkürler bende koruya gideyim diyorum yeni taşındık 32. Haftaya geldim medikal pahalı mi birde koru hastanesi polatiya yakin mi siz daha tecrubeli oldugunuz icin soruyorum birde sezaryan mi normalmi yaptiniz
Mervecimmm 0668 koru sgk ile ona tüm anlşmasını bitirmiş o yüzden ben bu defa koruyu tercih etmedim. O yüzden size de tavsiye etmem ekstra bir şey çıkarsa çok para ödemek zorunda kalırsınız. Bir de çalışıyorsanız alacağınız tüm raporlarda ekstra ücret isterler. Yeni doğn yoğun bakımı da ücretli ayrıca.
Mervecimmm 0668 ben zorunlu sezaryen olmuştum. Doktorum da zahide küçüktü.Korunun paket ücretleri normal doktorlar 52 doçentler 60 profesörler 65’ti yanlış hatırlamıyorsam ya da buna yakın rakamlar. Medical parkta isr uzman doktorlar 55 doçent ve profesörler 65 riskli doğum uzmanı gülenay hanım 75 tl. Ben Gülenay hanımdan aldım.
Cemre44 Mervecimmm benim doktorum koruda direk doktorumun SGK anlaşması yok. Ama hiçbir şey için ekstra ücret ödemedim. Rapor konusunda da aynı şekilde ekstra bir şey çıkmadı.