Arkadaşlar daha önce 2 boş gebelik geçirdim ikiside keselerim ortada idi ve daha düzgün duruyordu şimdi aklıma takıldı ve korkuyorum kese çok aşağı ve kenar da değil mi lütfen yorum yapın zaten boş gebelik olacak diye çok korkuyorum birde bu eklendi 😔😔😭😭
