Ben 32 haftalık falandı çektirdim doktorum hiçbir sakıncası yok dedi imzalı kağıt verdi duramıyodum çünkü. Ama şimdi 20 lik dişim ağrıyor dünden beri dayanacak gibi değilim sordum yine izin kağıdı verdi hiçbir sıkıntı yaşamazsın dedi üstelik 2 hafta sonra doğurcam muhtemelen bugün gider çektiririm duramıyorum çünkü