Kızlar doğum yaptığınız zaman belediyenizi arayıp bilgi verdiğinizde size ziyarete gelip bebek içinde ilk ihtiyaçlarına nazaran bir takım hediye getiriyorlar yani her belediye yapmıyor öncelikle ben kendi belediyemle iletişime geçtim yapıyor ve eve ziyarete gelip getireceklerini söylediler yani anlamadım bunu bilenler yazar mı lütfen evin içine mi girip oturuyorlar yani ben bebeğimi özelliklede ilk zamanlar kimse ellesin istemem yani ziyaret çok saçma kapıdan doğum belgesini görün hayırlı olsun deyip gidin