GE-20 Kızlar merhaba 30 haftamdayım süt artırıcı rezene biliyorum başka tavsiyeniz var mı ve ne başlamalıyım erken mi daha
gktgmom GE-20 bestlak damla ve mamsel still-tea anne çayı var süt arttırıcı olarak ama bunlar sanırım doğumdan sonra kullanılıyor
aslhnkrts9 GE-20 bol su , iyi bi uyku , rezene çsyı , promalt , düzenli beslenme en iyi etken süt artırmada
Damla_pelin Bol bol su ve hurma ilk gebeliğim de öyleydi maşallahi vardı sutumun ,bunda da öyle yaptım son 6 günüm var bakalım 🙏🏻