Kızlar şuan 24+2 yiz çok şükür ama 22. Haftada baslayan ve hala devam eden bir nabız yüksekliğim var. İstirahat halinde normalde 60-70 arası olan nabzım şuan 85-90 arasında. Hareket halinde ölçme imkanım olmadı ancak eminimki cok rahat 100ün üzerine cıkıyordur. Aynı durumu yaşayan var mı ? Endişelenmeli miyim