Behacetler 100924 cnm ben kullanıyorum bende işe yaradı ama bir çok kişide de işe yaramamış tamamen seninle alakalı bir durum herkeste işe yaramamış ne desem yalan olur . Ama ben memnunum
seymaa7 100924 hamilelikte geçmeyen enfeksiyon yüzünden doktorum önermişti doğum yapalı 4 ay oldum bittikçe alıp kullanıyorum.Bende enfeksiyonu tamamen kesmedi ama kötü kokuyu kesti memnundum
gzm_42 100924 bende yeni kullanmaya başladım ama soylemesi ayip genital bölgemde ceviz büyüklüğüne yakın şişlik oluştu iltihabı biyere mi biriktirdi yoksa olasımı vardı bilemiyorum tabi ama kardeşim kullandı çok memnundu kardeşim yani
Glchan_34 @100924 ben iki senedir kullanıyorum arada bir bırakıyorum etkisi fark ediliyor bende mantar var çünkü kadın doğum doktorunun tavsiyesiyle başlamıştım bende işe yarıyor