EbruDemir81 Kızlar bugün 6 haftalik olduk yaklaşık 1 saat önce lavobada afedersiniz peçeteye kahverengi mukuslu bir akıntı oldu acile geldim kan falan aldılar tedirginim dua edin lütfen
RBurcu EbruDemir81 çok açık kahverengi bende de gelmişti bu kadar erken hafta değildi ama Doktorum hafif kanama gördü progestan verdi kullandim sıkıntı olmadı çok şükür inşallah bi şey olmaz dua edin 🌼🙏
Asafikoooo EbruDemir81 benimde böyle sanırım 13 gün adetim gecikti ve şuan kahverengi mukus gibi akıntım var 2 gündür ama ben test yapmaya cesaret edemedim ha adet oldum ha olucam diye bekliyorum şuan beta değeriniz kaç çıktı
myangelson EbruDemir81 en iyisini yapmışsın canım böyle durumlarda direk hastaneye gitmek gerekiyor doktorum gene gene tembihlemisti bana. Hamilelikte her türlü lekelenme kanama riskli olabilir ilaç başlanabilir diyordu. Önceki hamileliğimde 9. Haftada Kahverengi lekelenme yaşamıştım doktora gitmiştim hiçbir sıkıntı yok ama lekelenme gördüğümüz için önlem amaçlı düşük önleyici başlayacağız ve evde istirahat et iş falan yapma demişti
EbruDemir81 Doktor kontrol etti aktif kanaman yok dedi kan değerimi baktılar hafta ile uyumlu dedi büyük ihtimal idrar yolu enfeksiyonu uzman doktoru bekliyorum kontrol için
minisinannesiiiii O açık kahve akıntı bana da geldi doktora gitmedim çünkü devamı gelmedi kan gibi kırmızı olursa giderdim ne olur ne olmaz diye ,kahverengi yerleşme kanaması diye düşünüyorum
EbruDemir81 minisinannesiiiii bir kere düşük yaptığım için tedbirli olmak istedim o yüzden acile geldik direk
Asafikoooo EbruDemir81 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için sanırım bende yarın gidip bir kan vereyim varsa çıkar yoksa kafamdan çıkmış olur kadın doğuma gidip niye bu şekilde gecikme yaşadığımı sorarım en azından sizede çok geçmiş olsun bu arada
EbruDemir81 minisinannesiiiii kese etrafında falan bir kanama görmedi şükür bebeği de gördük sadece cihaz çok yeni olmadığı için kalp atışını pek yakalayamadı doktor Protestan yazdı dikkat edeceksin dedi
EbruDemir81 myangelson aynen bana da öyle dedi kendini çok fazla zorlama dikkat et ağır işler yapma dedi şükür bir sorun gormedi
myangelson EbruDemir81 benimki gibiymis o zaman dinlenince ilacı kullanınca geçiyor 1 ay sonra riskim kalkmıştı benim hiç leke gelmemişti artık yavaş yavaş günlük işlerini yapabilirsin ev süpürmek falan hariç demişti doktorum 😊