O süreçte yiyebildiğim tek şey yoğurt ekmekti maalesef ki bazen de yeşil ekşi elma iyi geliyordu bastırıyordu. Ama çoğu günlerim acilde serum alarak geçiyordu. Bulantı hapı bile ise yaramıyordu bende o kadar kötü durumdaydım çok şükür ki geçti 24. Haftada rahatladım.