Hhfff Antalya şehir Hastanesi’ne gidiyorum 38+4 teyim pazartesi gün ü kontrolüm var gün verir umarım 39 haftanın içinde olacağım sezeryan olacak ona rağmen sancın gelince acil kadın doğuma geleceksin dedi doktorum anlayamadım sebebini