Hanımlar 32 haftalık ikizlere hamileyim kabızlık gibi bi problemim yok ama iki gün hastanede yattım erken doğum riskimden dolayı şimdi evdeyim ama eve geldikten sonra basur oluştuğunu farkettim. Hastanede sancıyı durdurmak için kullandığım ilaçlardan oldu sanırım. Uyhulayabileceğim bi tedavi var mı yoksa kendiliğinden geçmesini mi beklemem gerekiyor başına gelen varsa cevaplarsa sevinirim