zgdndrm Arkadaşlar aranızda giden var mı ? Ben Orçun Bey'in hastasıyım.. Henüz hiç rastlamadım burada aynı hastaneye giden bir arkadas..Varsaniz ve yazarsanız çok sevinirim..En azından gidişatı takip ederiz birlikte :)