babyiscoming_ Sürekli acıkıyorum çok sık yemek yemem gerekiyor kan şekerim falan düşüyor nolur bende böyleyim bu haftalarda normal deyin😂
selencinaar babyiscoming_ normal 14.haftadan selam 😂😂😂 tuhaftır ki 1.trimesterdan sonra tatlıya iştahım açıldı ağzıma süremiyordum şimdi maşallahım var umarım hızlı kilo almam ya
sacmalamakizim babyiscoming_ Maalesef değildim ya hep mide bulantısı, hep bir iştahsızlık vardı yeni normalde döndüm daha. 😄
babyiscoming_ selencinaar şuan bende hiç tatlı istemiyorum hep tuzlu ekşi canım istiyor 😂 ay inşallah çok şişmeyiz benim karın zaten 5-6 aylık gibi 🫣
Nissyoo Ben de 10. Haftadayım sürekli meyve yiyesim geliyo😂 ikili test vs doktorunuzle görüştünüz mü acaba o konuda
babyiscoming_ Nissyoo en son kontrole 7.5 haftalıkken gittim doktorum 12.hafta gel dedi ikili test yapacağız dedi 12.haftamda yaptırıcam canım
Nissyoo babyiscoming_ ben de bugün gittim demir ilacı başladı ikili test vs sordum bir ay sonra gel dedi fetal yaptırıp yaptırmamak arasında kararsız kaldım 🙂↔️
babyiscoming_ Nissyoo ikili testi bile aslında yaptırmaya gerek görmüyorum detaylıda hepsi çıkıyormuş zaten ama yine de doktorum önerdiği için yaptıracağım ben. Fetal dnayı yaptırmayı düşünmüyorum açıkcası çünkü kabulum her şekilde allahım sağlıklı sıhhatli eylesin bütün yavruları
Dunyam28 Ben de 10. Haftadayim şu an canım surekli bir şeyler istiyor ve çok hızlı acıkıyorum. Ve çok alakasız şeyler istiyor genellikle Ekşi ve tuzlu olmakla beraber tatlı da bastırıyor bazen 🤗