Merhabalar arkadaslarim, ben 14 + 2 hamileyim, doktorum 14 haftaya kadar folik asit almami (folidoce) sonra decavit isimli takviyeye baslamami soylemisti. Ben de basladim. Bugun sehirdisinda olmam ve bebegimi merak etmem nedeniyle baska bi doktora gittim. Doktor d vitamini almami birkac takviye daha almami soyledi sadece decavit kullaniyorum dememe ragmen. Decavitin icinde d2 ve d-biotin var baska bi suru vitamin mineral de var. Sizler neler kullaniyorsunuz doktorlariniz ne soyledi??